תחליפי הורמונים טבעיים

תחליפי הורמונים טבעיים של הקיסר הצהוב

גופכם זקוק להורמונים מסוימים אך אינכם רוצים להעניק לו אותם באמצעות חומרים כימיים? מחפשים אחר שיטות טבעיות עבור תחליפי הורמונים? זה הזמן להגיע אל מרפאת הקיסר הצהוב ולצאת מרוצים! מרפאה זו מתמחה בפתרונות לבעיות בריאותיות רבות בדרך הטבעית ביותר. אז למה אתם מחכים?

בואו להכיר מרפאה שכולה טבע

אם הנכם סובלים מבעיות בריאותיות כאלו ואחרות תוכלו לטפל בהם באופן טבעי במרפאת הקיסר הצהוב, מומחים לרפואה סינית מודרנית. 

המרפאה, בראשותו של בועז ישעיהו, מעמידה לרשותכם שבע מחלקות שונות כאשר כל מחלקה מתמחה בטיפול בבעיה בריאותית אחרת. כלל שיטות הטיפול נשענות על תגליות וסודות הרפואה הסינית הקדומה אך הפעם בשילוב טכנולוגיה חדשנית. 

המרפאה מציעה מגוון רחב של מוצרים טבעיים וייחודים וכן טיפולי אסטטיקה שאינם מחייבים ניתוחים וניתן לקבל בדיוק את התוצאה הרצויה בדרך טבעית וללא חומרים כימיים. 

הטיפולים לרוב יתבצעו באמצעות צמחי מרפא אשר יעילותם הוכחה כבר יותר מפעם אחת. 

בנוסף לצמחי מרפא ניתן לטפל באמצעות דיקור סיני שאף הוא מאוד עוזר בהעברת דלקות וכאבים. 

מרפאת הקיסר הצהוב מעניקה טיפולים לצעירים עד מבוגרים וכן נשים וגברים כאחד. צוות מקצועי ילווה אתכם החל משיחת הטלפון הראשונה ועד לסיום הטיפול. 

מרפאת הקיסר הצהוב שמה לה למטרה את בריאותו ורצונותיו של הלקוח כך שכלל המטופלים מרוצים וממליצים. 

מדוע דווקא תחליפי הורמונים טבעיים?

לעיתים נוצר מצב בו אנו זקוקים להורמון מסוים אשר לא נמצא או נמצא אך במידה לא מספקת בתוך גופנו. עד כה הטיפול בתופעה היה באמצעות מתן זריקות או כדורים כימיים אשר אינם בריאים לגופנו. כעת, מרפאת הקיסר הצהוב מעניקה לכם את היכולת לרפא את גופכם ולהגיע לאיזון הורמונאלי בדרך טבעית. 

צוות המרפאה, מקצועי ומיומן בתחום, יתאים את הטיפול הטוב ביותר עבורכם וכך ניתן יהיה להגיע אל התוצאה לה הנכם מצפים. 

כיצד זה עובד? את חוסר האיזון ההורמונאלי ניתן לתקן ולאזן בעזרת דיקור סיני, פורמולות ייחודיות של צמחי מרפא סינים, טיפולי מגע שונים וטכנולוגיה מתקדמת וחדישה. כך הגוף יחזור לתפקוד תקין וללא תופעות הלוואי שמלוות בדרך כלל לקיחה של תחליפי הורמונים כימים. צוות המומחים של מרפאת הקיסר הצהוב יעמוד לרשותכם וילווה אתכם לאורך כל הדרך עד שתגיעו לתוצאה לה אתם שואפים.

מעוניינים לבקר במרפאה שכולה טבע? רוצים לדעת על טיפולים טבעיים שלא דורשים לקיחת תרופות כימיות? הגעתם למקום הנכון! מרפאת הקיסר הצהוב מעניקה לכם את הטיפולים עליהם חלמתם רק בדרך קלה יותר, פשוטה יותר וכמובן בריאה יותר. 

תחליפי הורמונים טבעיים

מרפאת הקיסר הצהוב

במרפאת הקיסר הצהוב יש צוות מומחים מקצועי מתחום הרפואה הסינית, שהוכשר לטפל ולעבוד לפי שיטתו של בועז ישעיהו. הטיפולים במרפאה משלבים את הידע הרב והטכניקות העתיקות מתוך הרפואה הסינית כמו דיקור סיני, צמחי מרפא, תזונה, טיפולי מגע כמו רפלקסולוגיה, שיאצו, טווינא ועיסויים, עם טכנולוגיה מודרנית ומתקדמת שהתפתחו על בסיס הידע והפילוסופיה הסינית כמו מכשירי אלקטרודות, חימום אינפרא אדום, אוזון, ניקוי רעלים דרך כפות הרגליים, סאונות של צמחי מרפא ואינפרא אדום, מכשור למיצוק והגדלת החזה ועוד. כל אלו ביחד יוצרים את הרפואה הסינית המודרנית. מרפאת הקיסר הצהוב מורכבת מ- 7 מחלקות טיפול שונות המכסות קשת רחבה של מחלות ובעיות רפואיות. לכל בעיה או מחלה למרפאת הקיסר הצהוב יש את הפיתרון.

מחלקת קוסמטיקה ואסטטיקה

במחלקת הקוסמטיקה והאסטטיקה של מרפאת הקיסר הצהוב נעשים טיפולים באופן טבעי, ללא ניתוחים וללא כימיקלים. הטיפולים נעשים בשיטה חדישה וייחודית וכוללים טיפול פנימי וחיצוני במקביל, שתוצאותיו מוכחות ונראות. מחלקה זו מטפלת בקשת רחבה של בעיות קוסמטיות ואסטטיות כמו מתיחת פנים, מיצוק שרירי הפנים, טשטוש קמטים, העלמת כתמים, הרמת עפעפיים, הצרת היקפים וחיטוב הגוף, טיפול בצלוליטיס,הרמה ועיצוב החזה, הגדלת חזה, טיפול ומניעה של נשירת שיער והתקרחות ועוד. הטיפולים מיועדים לגברים ונשים כאחד. כל הטיפולים נעשים בשילוב של דיקור, טיפולי מגע, פורמולות צמחי מרפא ייחודיות של המרכז  והמכשור המתקדם של המרפאה. בנוסף לכל אלו המטופלים מקבלים קרמים ומשחות על בסיס צמחי מרפא לשימוש בבית על מנת לחזק את הטיפול.

מחלקת דיאטה והרזיה נכונה

במחלקת דיאטה והרזיה של הקיסר הצהוב מעצבים ומחטבים את הגוף ועוזרים למטופל להגיע למשקל הרצוי תוך כדי חיזוק ואיזון הגוף. השיטה הייחודית של הקיסר הצהוב עוזרת לרדת במשקל במהירות ולעצב את הגוף. שיטה זו משלבת טכניקות טיפול סיניות עתיקות עם טכנולוגיות מודרניות, אשר מותאמות אישית לכל מטופל ותומכות בו במהלך המסע אל התוצאה המושלמת. את השיטה הייחודית פיתח בועז ישעיהו לאחר שנים רבות של מחקר וניסיון טיפולי וקליני בתחום הדיאטה וההרזיה. מטרת הטיפולים הינה עיצוב, חיטוב ופיסול הגוף כדי להביא את המטופל לתוצאה מקסימאלית של גוף מעוצב ומחוטב ומשקל אידיאלי בזמן קצר תוך כדי תמיכה וחיזוק כל מערכות הגוף. לא משנה מה הגורם להשמנה, במרפאת הקיסר הצהוב יטפלו בדרך המדויקת עבורכם כדי להגיע למשקל הנכון ולגוף שעליו אתם חולמים, תוך כדי חיזוק ושמירה על גוף בריא ותחושה טובה.

מחלקת אנטי אייג'ינג

אנטי אייג'ינג הינו החיפוש האינטנסיבי אחר טיפוח היופי והנעורים ושימור הגוף, הנפש והבריאות בעולם המודרני. מטרת הטיפולים במחלקת אנטי אייג'ינג היא להביא את המטופלים להרגיש שהם חזרו אחורה בזמן, שגופם מתפקד טוב יותר, מערכת החיסון יכולה להתמודד ולמנוע מחלות בצורה טובה יותר, עור הפנים שלהם קורן והם מרגישים אנרגטיים וחזקים יותר. הטיפולים במחלקה זו כוללים חיזוק הגוף, ניקוי רעלים, איזון מערכות הגוף והפגת מתחים. הטיפולים כוללים טיפול פנימי וחיצוני ביחד. הטיפולים במחלקת אנטי אייג'ינג מתאימים לאנשים אשר מעוניינים להפיק יותר מהחיים.

מחלקת אורטופדיה וכאב

מחלקת אורטופדיה וכאב נותנת מענה לכל סוגי הכאבים, הדלקות והבעיות האורטופדיות הנפוצות. מחקרים מודרניים מראים כי טיפול בדיקור סיני לגירוי נקודות ספציפיות בגוף, עוזר להחלמה ממצבי דלקת וכאב, וכיום ניתן למצוא בכל בית חולים מחלקת כאב המשלבת את הרפואה הסינית בטיפולים. השיטה הייחודית של הקיסר הצהוב נותנת מענה למגוון רחב של כאבים ובעיות אורטופדיות כמו: תפיסות שרירים, כאבי גב וצוואת, פריצות דיסק, דלקות פרקים, כאבי ברכיים, קריעה של גיד, קרע בשריר, דורבן בעקב, עקמת, כאבי ראש, מגרנות, כאבי מחזור, כאבי שיניים, כאבי פאנטום ועוד. צוות המומחים של מרפאת הקיסר הצהוב יעשה אבחנה מעמיקה וספציפית לכל מטופל לפי הרפואה הסינית בשילוב תוצאות הבדיקות ההדמיה הרפואיות הרלוונטיות לבעיה, התרופות שניתנו ואבחנת הרופאים המערביים בכדי להתאים את הטיפול הטוב והמדויק ביותר, וכל זאת כדי לחיות את החיים בריאים ללא כאבים.

המחלקה הפסיכולוגית

המחלקה הפסיכולוגית של הקיסר הצהוב פותחה והותאמה כדי לתת מענה לצרכי האדם המודרני החיי במערב. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים סובלים מדיכאון, חרדות, מתחים והפרעות שינה. אורך החיים המודרני גורם ללחץ ומתח נפשי המשפיע על חיי היום יום שלנו. הטיפול במצבי מתח ולחץ מונע ועוזר לטפל במחלות ובעיות רפואיות. הטיפולים הייחודיים של הקיסר הצהוב יכולים להיות ההבדל בין חיי מתח וחרדה וחיי נוחות ושלווה וכמובן גם לאריכות ימים.

המחלקה לרפואה סינית

המחלקה לרפואה סינית מטפלת בקשת רחבה של מחלות ובעיות רפואיות. הטיפולים במחלקה כוללים דיקור, תזונה, צמחי מרפא, טיפולי מגע ושילוב של מכשור טכנולוגי. שיטת הטיפול במרכז המומחים של הקיסר הצהוב היא ייחודית. האבחנה העיקרית נעשית על ידי בועז ישעיהו, מומחה לרפואה סינית מודרנית ועתיקה. במחלקה לרפואה סינית מטפלים בבעיות רפואיות ומחלות כמו: בעיות תפקודיות של מערכת הלב וכלי הדם, מחלות אוטואימוניות, בעיות במערכת הנשימה, מחלות של מערכת העיכול, מחלות ילדים כגון- הפרעות קשב וריכוז, היפראקטיביות, בעיות התפתחות וגדילה, דיסלקציה ודיסגרפיה, בעיות פוריות, ראומטיזם, בעיות פסיכיאטריות ומחלות קשות וחשוכות מרפא. מאוד חשוב להבין שברפואה סינית ניתן לטפל ולסייע בכל המחלות המוכרות ברפואה המערבית. הרפואה הסינית הינה גם רפואה מונעת ולכן במרכז המומחים של הקיסר הצהוב אנחנו מטפלים גם במניעת מחלות וגם בתחזוקה בריאותית למניעה של מחלות ובעיות בעתיד.

מחלקת מגע וספא

חלק ניכר משיטות העיסוי והמגע המוכרות צמחו מהתרבויות המסורתיות של המזרח הרחוק, סין יפן והודו. תרבויות אלו שילבו שיטות עיסוי מגוונות האוצרות בתוכן פילוסופיות ואמונות עתיקות לשמור הבריאות והאנרגיה של החיים .במחלקת מגע וספא של הקיסר הצהוב יש מגוון רחב של טיפולי מגע כמו: שיאצו, טווינא, רפלקסולוגיה, עיסוי שוודי, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי עם אבנים חמות, איורוודי, מסג' תאילנדי ועוד.טיפולי המגע מעצימים את האנרגיה הויטלית ומרגיעים את הגוף והנפש.

חנות הקיסר הצהוב

בחנות הקיסר הצהוב תוכלו למצוא מגוון רחב של פורמולות מצמחי מרפא סינים, מוצרי קוסמטיקה על בסיס צמחי מרפא ומכשור ייחודי. בועז ישעיהו המכונה "הקיסר הצהוב" פיתח סדרה ייחודית של פורמולות מצמחי מרפא סינים. ייחודיות הפורמולות זה שהן מיוצרות בצורה של כדורים שחורים קטנים, כמו פנינים שחורות, וכך ניתן לבלוע אותן בקלות, גם אנשים שמתקשים בבליעה של כדורים. הפורמולות מכילות צמחי מרפא בלבד ללא תוספת של כימיקלים וחומרים אחרים.הפורמולות מטפלות במגוון רחב של בעיות רפואיות.

ExtraLow

פורמולה ייחודית המסייעת בתהליכי דיאטה והרזיה. הפורמולה עוזרת להפחית את התיאבון, להגביר את חילוף החומרים, לפירוק הכולסטרול, משפרת את ספיגת הסוכרים והשומנים מהמזון ומפחיתה את אחוזי השומן בגוף. הפורמולה מסייעת ומחזרת את מערכת העיכול ועל ידי כך עוזרת לטפל במעי רגיז, קיבה עצבנית, חוסר פעילות של בלוטת התריס והורדת כולסטרול.

Beautiful

פורמולה אנטי אייג'ינג ייחודית המסייעת לעיכוב תהליכי ההזדקנות ותומכת בשימור והחייאת עור הפנים. הפורמולה עוזרת להחזיר את האלסטיות והברק הטבעי של העור, ממצקת את עור הפנים, עוזרת בטשטוש קמטים ומעלימה כתמי פיגמנטציה. הפורמולה הינה קוסמטיקה בלקיחה פנימית והיא מתאימה לנשים וגברים הרוצים להמשיך ולהראות צעירים ויפים.

Forever Woman

פורמולה ייחודית לנשים המטפלת ומסייעת בתופעות גיל המעבר. הפורמולה מטפלת בסימפטומים כמו גלי חום, הזעות, מצבי רוח משתנים ויובש בנרתיק. בנוסף הפורמולה משפרת את איכות השינה, תומכת בעצמות מלחלחת את העור, מסייעת בשימור מראה הפנים, מיצוק החזה ועידוד החשק המיני.

Twilights

פורמולה ייחודית המסייעת ומטפלת בהפרעות שינה. הפורמולה הינה תחליף טבעי ובטוח לכדורי שינה. היא מרגיעה ומרפה את הגוף, מסייעת לתופעות של קושי בהרדמות, שינה לא רציפה ויקיצה מוקדמת. הפורמולה מותרת לשימוש לאורך זמן והיא אינה פוגעת ברמת הערנות במהלך היום.

ComPain

פורמולה ייחודית המטפלת ומסייעת בכל סוגי הכאב. בפורמולה ניתן להשתמש באופן קבוע או בהתאם לצורך והיא נחשבת חלופה טבעית ובטוחה לתרופות משככות כאב. סוגי הכאבים שהפורמולה עוזרת הם: כאבי ראש, מיגרנות, כאבי שיניים, כאבי גב וצוואר, כאבי מחזור, תופעות קדם ווסתיות ועוד.

Air Supply

פורמולה ייחודית העוזרת להפגת מתחים וטיפול בדיכאון וחרדות. הפורמולה עוזרת להתמודד עם מצבים של לחץ ומתח נפשיים, מצבי רוח משתנים, דיכאון, התקפי חרדה, חוסר שקט, תחושת מחנק ועוד. הפורמולה מרגיעה את הגוף והנפש ועוזרת לעבור את היום בצורה שקטה ורגועה. הפורמולה בטוחה לשימוש והיא נחשבת כחלופה טבעית לתרופות נוגדות דיכאון.

Fertilon

פורמולה ייחודית המעצימה את הפוריות של הגבר ושל האישה. הפורמולה מחזקת את הגוף, מעצימה את האנרגיה הכללית ומעשירה את הדם. אצל נשים היא מחזקת את הרחם ומכינה אותו להריון, מאזנת את ההורמונים ומשפרת את רמת הפוריות. אצל גברים היא מעלה את ספירת הזרע ומשפרת את איכותו. בנוסף הפורמולה תומכת במהלך ההיריון ולאחר הלידה היא משקמת את הגוף ומעודדת ייצור חלב.

Moon Walk

פורמולה ייחודית המסייעת בטיפול בבעיות אורטופדיות, מצבים דלקתיים וכאבים ראומטיים. היא משפרת את התנועתיות, מחזקת את הגידים והמפרקים ומזרימה יותר דם לשרירים. הפורמולה מטפלת ומקלה במגוון רחב של בעיות כמו: פריצות דיסק, בעיות גב וצוואר, כתף קפואה, דלקות מפרקים, סיאטיקה, כאבי ברכיים, טניס אלבו, קרע בשריר, מתיחה של גיד ועוד. Moon Walk נחשבת לחלופה טבעית ובטוחה לתרופות נוגדות דלקת.

Bee Pollen Tablets

פורמולה ייחודית המבוססת על מיצוי של פולן דבורים הנאסף בשדות של צמחי מרפא סינים. טבליות פולן דבורים מכילות רצף רחב של ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו ואנזימים והן נחשבות למולטי ויטמין מן הטבע. פולן הדבורים מסייע לחיזוק הגוף ובריאותו, חיזוק מערכת החיסון, עוזר במניעת הידבקות במחלות ובמניעת אלרגיות נשימתיות. בנוסף הפולן משפר את הריכוז, מחזקת את האנרגיה ומיטיב עם המערכת האורולוגית. מומלץ לתת אותו לילדים לשם התפתחותם התקינה והטובה ביותר.

מעוניינים לקבל מידע נוסף וייעוץ ראשוני חינם וללא התחייבות? צרו קשר עוד היום עם מרכז הקיסר הצהוב או השאירו פרטים ואיש המקצוע הרלוונטי מצוות המומחים של הקיסר יחזור אליכם עם מידע נוסף וייעוץ אישי לחיים בריאים, מאושרים וטבעיים יותר.

שתפו את הפוסט

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email